Server YourApartments používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

 

Často kladené otázky

Detailní obchodní podmínky najdete na Všeobecné obchodní podmínky

Jakým způsobem si můžu rezervovat apartmán?

Když vstoupíte na naše webové stránky, nejdříve se podívejte na náš vyhledávací panel na levé straně. Vyberte si destinaci, datum příjezdu, datum odjezdu, počet osob, počet ložnic a klikněte na pole Vyhledat. Následně uvidíte seznam apartmánů vyhovujících vybraným kritériím. V tomto okamžiku vyberte jeden ze seznamu nabídnutých apartmánů a klikněte na Detaily & Rezervace. Pokračujte kliknutím na pole online rezervace a vyplňte osobní údaje jako Společnost, Jméno, Příjmení, Adresa, Telefon, Email, potvrďte Email, zvolte čas příjezdu, vyberte věk osob a pokud chcete uvést nějakou speciální poznámku, uveďte ji do pole Komentář. Nezapomeňte označit pole, že jste se seznámil(a) se Všeobecnými obchodními podmínkami a souhlasíte s nimi. Následně dvakrát klikněte na tlačítko další a uhraďte rezervační zálohu buď prostřednictvím platebního portálu GPE (Global Payments Europe) anebo systému PayPal anebo převodem na bankovní účet v Komerční bance.

Platí se nějaká rezervační záloha?

Ano. Výše rezervační zálohy je obvykle 20% z celkové ceny ubytování, což je specifikováno pro každý zvolený apartmán v průběhu online rezervace.

Jakým způsobem se platí rezervační záloha?

Existují tři možnosti jak uhradit rezervační zálohu: přes GPE kreditní kartou, přes PayPal pokud máte platební / kreditní kartu pro platby přes Internet nebo PayPal účet, anebo bankovním převodem na účet do Komerční banky. Pokud se rozhodnete využít platební bránu GPE, akceptujeme následující platební / kreditní karty: VISA, Visa Electron, Maestro, MasterCard. V případě platby přes PayPal akceptujeme navíc i platební / kreditní kartu American Express.

Jakým způsobem se hradí ubytování?

Rozdíl mezi cenou za ubytování a rezervační zálohou se hradí na místě ubytování, a to buď v hotovosti v následujících měnách: CZK, EUR, GBP nebo prostřednictvím následujících platebních / kreditních karet: VISA, Visa Electron, Maestro, MasterCard, American Express, Diners. Způsob platby v apartmánu po Příjezdu je popsán v sekci Detail apartmánu pro každý vybraný apartmán.

Platí se nějaký návratný deposit na místě ubytování?

Závisí to na apartmánu. Kromě doplacení rozdílu je u některých apartmánů nezbytné uhradit vratný depozit v určité výši v EUR nebo v adekvátní částce jiné měny, který je určený v sekci Detail apartmánu u každého zvoleného apartmánu. Tento depozit bude po ukončení ubytování a odevzdání klíčů od apartmánu klientovi vracen zpět za předpokladu, že nedošlo k poškození majetku.

Kde si můžu vyzvednout klíče od apartmánu?

Klíče od apartmánu si můžete vyzvednout na adrese uvedené v emailu, který obdržíte po provedené online rezervaci a uhrazení rezervačního poplatku. Tímto je obvykle místo ubytování.

Existuje možnost vyzvednutí na letišti / železničním nádraží?

Ano. Poplatek za vyzvednutí z letiště / železničního nádraží hradí klient, přičemž není zahrnut v ceně ubytování.

Co všechno cena za ubytování zahrnuje?

Cena za ubytování zahrnuje ubytování, úklid apartmánu, výměna ložního prádla, cena za spotřebu energie, vody, připojení k Internetu prostřednictvím WiFi, TV, HiFi. Kompletní seznam je uveden v sekci Detail apartmánu pro každý zvolený apartmán.

Existuje nějaká sleva v případě ubytování více osob?

Ano.

Existuje nějaká sleva v případě ubytování na více dní?

Ano.

Co dělat v případě reklamace?

Veškeré stížnosti o objednávaných službách musí být hlášeny Your Apartments písemně prostřednictvím emailové zprávy na adresu info@yourapartments.com

Existuje možnost změny termínu ubytování, změny apartmánu, případně změny počtu ubytovaných osob?

Ano. Klient tak učiní písemnou formou a to zasláním emailu na adresu info@yourapartments.com co nejdříve. Your Apartments informuje klienta emailem o výsledku žádosti o provedení změny rezervace nejpozději do 2 pracovních dnů. V případě neumožnění uplatnění změny rezervace navrhne Your Apartments alternativní řešení, avšak pokud to klient neakceptuje, rezervace je považována za zrušenou.

Jaká je výše storno poplatku?

Storno poplatek je ve výši rezervační zálohy, který je nevratný a slouží pouze na pokrytí nákladů spojených s rezervací Apartmánu a dalších služeb s tím spojených.